öslem neler yapıyor :)

3 Şubat 2011 Perşembe

gri ve pembe uyumu :)

Gri veya siyah kumaş üzerinde çicek desenli elbiselere baylıyorum :) bu elbisenin aslında çapraz askıları vardı ama ben içine girdiğimde kilom yüzünden rahat olamadığım için askıları içime sakladım :) üst kısımda büzgü büzgü olan yerler aslında öyle değil :Dönden 2 parça halinde göğüslerin üzerini kapatıyor :D ama ne yazıkki öyle hoşuma gitmedi bende büküp büküp içime sakladım :DYürükende tabiki göbeğimi içime saklamayı unutmadım :D

                                                   elbise      :mango
                                                   ayakkabı :forever new

1 yorum:

  1. ilk yorum benden olsum çok şık olmuşsunuz ayakkabılara bayılsım onuda yazım bebek gibi olmuş ayaklarınızda kıskandımda yeni site heralde fazla içerik yok ama olur demi

    YanıtlaSil