öslem neler yapıyor :)

3 Şubat 2011 Perşembe

Turuncu saç

Turuncu saç rengime doyamadım :( Aslında ben çocukluğumdan beri sarı saç renkli göz manyağı bir çocuktum.İlk okuldayken 23 nisanda almanyadan çocuklar gelmişti nerdeyse hepsi sarışındı bende hepsine aşık olmuştum :) hatta dedem(canım dedem aramızda yok şimdi)seda sayanı ve banu alkanı çok severdi,bende dedeme aşık bir torundum sarışınlara ilgim belkide o yüzden arttı :)Küçükken idolüm banu alkandı yani :DŞimdi saçlarım kahverengi :((az kaldı sönücem yeniden platin sarıya :D

                                                    pantolon      :chima
                                                    gömlek        :lwc
                                                    hırka            :chima
                                                    çanta            :adilışık
  saç rengim :goldwell in elument serisinden
  platin sarıdan bu renge döndüm kullandığımız
   boyada işlem görmüş saçda bu sonucu veriyor.
                                 burdaki renktede goldwellin içine kahverengi boya sıktık biraz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder